små gröna aliens på gatorna!!!!! ye, suck that ****!

Igår när jag var ute på gatorna så såg jag.. en alien.
Antingen så var det en alien eller ett negerbarn i neongrön overall.. det var mörkt ute så allt jag såg var något neongrönt springa omkring, jag gissar på alien för vem fan skulle sätta ett negerbarn i en neongrön overall.. alla förstår väll att det skulle se helt fucked up ut, speciellt när det är mörkt och man inte ser ansiktet.
Jag tänkte även citera en vän när jag ändå pratar om hudfärger:
"alltså två tredjedelar av jorden består av vatten och ändå är dom där jävla niggers'erna så jävla törstiga"




här är förövrigt en jävligt sweet dude.

(alla är lika glada som han i kenya, hans namn är Mwai Kibaki och om man översätter hans namn till svenska så blir det:
liten, tjock men jävligt glad)




1000 alper hejdå

Kommentarer
Postat av: FELI

hahahah

2010-01-26 @ 12:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0