jag hatar när voldemort går in i rummet och mitt ärr börjar göra ont..

Till att börja med så vill jag säga att jag behöver en ny telefon med bättre kamera så jag kan ta bilder på mig själv, ladda upp dom på facebook och skriva att jag är ful så att andra kan säga emot mig men egentligen.....
jag är ful.



I slutet av året så brukar alltid folk vilja sammanfatta året och berätta hur roligt dom haft.
Nu är det ju inte i slutet av året men det skiter jag i och tänker skriva ändå.
Som jag sa så brukar folk prata om hur bra dom haft det men jag är en pessimistisk person.. jag ser glaset halvtomt även när det är fullt.
Så nu tänker jag sammanfatta varför år 2009 sög mer än jenna jameson gjorde '99.

1. Michael Jacksons död
Jag tänker inte vara en av dom som pratar om hur tråkig hans död var för det vet redan alla.
Men Sarah Foster då? Hon dog på samma dag som honom, t.o.m innan! hon vann!
Men ändå bryr sig ingen.. inte ens jag.

2. Tiger Woods var otrogen mot sin fru med en massa andra kvinnor
Men ändå, var det verkligen bara Tigers fel?
Allt han gjorde var ju bara att följa Nike's slogan and 'Just did it'






Annars då?
Jorå, lite besviken över att det var 8år sedan jag skulle fått brev från Hogwarts.

harry




Om gud vill och vädret tillåter.
/ Den vita kenyanen.

Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha

2010-02-03 @ 18:15:47
Postat av: Berga

haha, du är fan sjuk i huvet

2010-02-03 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0