bieberblaster

Vad är dehär?
Den här Justin Bieber hysterin får fan ta och gå över.
När artister som Ludacris börjar blanda sig i hans musik så har de fan gått för långt, hur pengakåta är människor egentligen.
Jag börjar faktist ärligt tro att folk som lyssnar på Justin Bieber är lite smått efterblivna, inte efterblivna i huvudet utan mer på det sättet så att dom är mer 'fjortis-efterblivna' på det sättet att dom måste lyssna på det som är mest mainstream och genom att det händer så blir ju denhär skiten hur stor som helst och tar aldrig slut..
Det går bara inte att lyssna på skiten, texten suger ju fan kuk.

Påtal om Justin Bieber så har han ju en låt som heter 'baby'.
Vad gjorde Ludacris i den videon? Är jag den enda som tycker det är en aning jättekonstigt?
Jag menar.. luda går från 'ROLL OUT!!!' till 'when I was 13 I had my first love'
Fuck that, det är ludacris vafan, när han var 13 sköt han sin första snut och gjorde sitt första bankrån.
Inte fan



Fixade spotify premium igår så jag kan ha spotify i mobilen och tack vare att jag har premium så fick jag en sneak peak på Snoop's nya album.
Har redan dragit upp en av de bästa låtarna på youtube:



Kommentarer
Postat av: amanda

ASSÅ VEM FAN E ENS JUSTIN BIEBER?????????? :S

2010-05-17 @ 22:12:43
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0